★★★★★ (5) Štěpán, Havlíčkův Brod | ★★★☆ (3,4) Michal, Čelákovice | ★★★★★ (4,8) Zdeněk, Dobřenice | ★★★★★ (4,8) Jan, Bílina | ★★★★★ (4,8) Růžena, Slaný | ★★★★★ (4,8) Jaromír, Martínkovice | ★★★★★ (4,8) Jiří, Rudoltice | ★★★★★ (5) Martin, Lom u Mostu | ★★★★★ (5) Pavel, Bochoř | ★★★★★ (5) Jaroslav, Orlová - Poruba | ★★★★★ (5) Miloš, Neratovice | ★★★★★ (4,8) Jiří, České Budějovice | ★★★★ (4,2) Petr, Nový Knín | ★★★★★ (5) Petr, Rožďalovice | ★★★★★ (5) Richard, Šternberk (Olomouc) | ★★★★★ (5) Jaroslav, Štíty | ★★★★★ (4,8) Jiří, Viničné Šumice | ★★★★★ (5) Štefan, Šenov | ★★★★★ (4,8) Jiři, Viničné Šumice | ★★★★★ (5) Michal, Bělá pod Bezdězem

Reklamační řád

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

Prodávající:
RV profil s.r.o., se sídlem Slivková 7, 080 01 Prešov, Slovensko
IČ: 52 342 212, DIČ: 2121012421, IČ DPH: SK2121012421,
zapsaná v obchodním rejstříku Okresního soudu Prešov, odd. Sro, vl.č. 38293 /P

Název a adresa provozu a kontaktní údaje prodávajícího:
adresa provozu: RV profil s.r.o., Slivková 7, 080 01 Prešov
e-mail: rvprofil@rvprofil.sk
reklamace vyřizuje: Róbert Vranko, tel: +421 903 617 034
Otevírací doba: PO – PÁ: 08:00 – 16:00 hodin.

Tento reklamační řád „RV profil s.r.o.“, který je vydán v souladu se Zákonem č.j. č. 40/1964 Sb. Občanským zákoníkem, ve znění pozdějších předpisů (dále jen OZ), a se Zákonem č.j. 250/2013 Sb, Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů se vztahuje na prodej zboží v elektronickém obchodu na internetových stránkách společnosti RV profil, s.r.o. (dále jen „prodávající“) na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavřené mezi prodávajícím a spotřebitelem (dále jen „kupující“). Internetový obchod je prodávajícím provozován na internetové adrese www.rvprofil.cz a www.rvplast.sk, a to prostřednictvím webového rozhraní (dále jen „webové rozhraní obchodu“).
Uzavřením kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím souhlasí kupující s podmínkami uvedenými v tomto Reklamačním řádu.

2. ODPOVĚDNOST ZA VADY A ZÁRUKA

Záruka na zboží se poskytuje v souladu s obecně závaznými právními předpisy nebo po dobu uvedenou v kupní smlouvě. Záruční doba je minimálně 24 měsíců (§620 OZ), delší záruční doba je poskytovaná v závislosti na podmínkách uváděných výrobci u jednotlivých komponentů výrobku.
Záruční doba začíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím.
Prodávající odpovídá za vady, které má zboží při převzetí kupujícím (§ 619 odst. 1 OZ) a za vady, které se projeví po převzetí zboží v záruční době.
Kupující je oprávněn zboží před převzetím prohlédnout a zkontrolovat nepoškozenost obalu, po otevření obalu kompletnost zboží.
Kupující před převzetím zboží na smluvně určeném místě mimo sídlo prodejce je oprávněn zkontrolovat nepoškozenost obalu. Po otevření obalu je oprávněn zkontrolovat úplnost dodání zboží a jeho nepoškozenost.
Poskytnutá záruka se vztahuje na výrobní vady zboží nebo jiné vady, které nebyly způsobeny neodborným nebo nešetrným zacházením, použitím zboží v rozporu s jeho účelem nebo návodem, mechanickým poškozením nebo přiměřeným opotřebováním, živelnými pohromami jako například úderem blesku či jiným atmosférickým výbojem, ohněm či vodou.

3. UPLATNĚNÍ REKLAMACE

Kupující může uplatnit vady i práva vyplývající z odpovědnosti prodávajícího za vady u prodávajícího na adrese jeho sídla. Za moment uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží, pokud to není možné, tak okamžik kdy byla prodávajícímu doručena reklamace obsahující veškeré náležitosti dle bodu 4. tohoto reklamačního řádu.

4. ZPŮSOB VYBAVENÍ REKLAMACE

Kupující při uplatnění reklamace uvede potřebné údaje z kupní smlouvy, tak aby bylo možno přesně kupujícího a reklamované zboží identifikovat.
Kupující uvede případné změny ve svých kontaktních údajích, tak aby jej mohl prodávající neprodleně informovat o postupu ve vyřizování reklamace.
Kupující co nejpřesněji popíše vadu zboží a způsob, jakým se vada projevuje.
Pokud je to možné vzhledem k druhu zboží kupující jej zašle na adresu sídla prodávajícího.
V případě, že zaslání zboží prodávajícímu není možné vzhledem k tomu, že již bylo zabudováno do stavby, zašle kupující prodávajícímu fotografie poškození a montáže, případně i vzorky. Pokud je to nutné dohodne prodávající s kupujícím den a hodinu obhlídky vadného zboží. Kupující je při tom povinen poskytnout prodávajícímu potřebnou součinnost tak, aby prodávající mohl vzhledem ke všem okolnostem dodržet zákonné lhůty týkající se vyřizování reklamace.
Prodávající obratem potvrdí převzetí reklamace a její úplnost, tak aby mohl o její oprávněnosti rozhodnout v zákonem stanovené lhůtě.
Kupující se zavazuje poskytnout součinnost při vyřizování reklamace.
Prodávající vyřídí reklamaci do 30 dnů od uplatnění reklamace na vadné zboží.
Jde-li o vadu kterou lze odstranit, má kupující právo na její bezplatné odstranění bez zbytečného odkladu. Rozhodnutí o způsobu odstranění vady záleží na prodávajícím.
Kupující může místo odstranění vady požadovat výměnu zboží, popřípadě jeho části, nevzniknou-li tím prodávajícímu nepřiměřené náklady vzhledem k ceně zboží nebo závažnosti vady (§ 622 odst. 2 občanského zákoníku).
Prodávající může místo odstranění vady vyměnit vadné zboží za bezvadné, nezpůsobí-li to kupujícímu závažné obtíže (§ 622 odst. 3 občanského zákoníku).
Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby bylo možné zboží řádně užívat, má kupující právo na výměnu zboží nebo má právo na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení zaplacené kupní ceny (§ 623 odst. 1 občanského zákoníku). Kupující má právo na výměnu zboží nebo na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení zaplacené kupní ceny, jde-li o odstranitelnou vadu, ale vyskytla se opakovaně alespoň potřetí po jejích dvou předchozích opravách.
Kupující má právo na výměnu zboží nebo na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení zaplacené kupní ceny, vyskytlo-li se více vady a to i tehdy, jde-li o odstranitelnou vadu, avšak kupující nemůže vzhledem k většímu počtu vad zboží řádně využívat. Za větší počet vad se považují současně alespoň tři různé odstranitelné vady, přičemž každá z nich brání v řádném využívání.
Nevyřídí-li prodávající reklamaci do 30 dnů, kupující má stejná práva jako v případě, kdy jde o neodstranitelnou vadu (§ 18 odst. 4 Zákona o ochraně spotřebitele), tzn. má právo na výměnu zboží nebo na odstoupení od smlouvy a vrácení zaplacené kupní ceny zboží.
Jde-li o neodstranitelnou vadu, která však nebrání řádnému využívání zboží, má kupující právo na přiměřenou slevu z kupní ceny zboží.

5. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Reklamační řád je nedílnou součástí všeobecných obchodních podmínek.
Tento reklamační řád nabývá platnosti a účinnosti dne 21.5.2019.
Prodávající si vyhrazuje právo na změny tohoto reklamačního řádu bez předchozího upozornění.
V případě, že kupní smlouva byla platně uzavřena před nabytím účinnosti v době uplatnění reklamace platného reklamačního řádu ke dni uplatnění reklamace tak se bude při vyřizování reklamace postupovat podle reklamačního řádu platného v době kupní smlouvy, ale pouze za podmínky, že ustanovení reklamačního řádu jsou v souladu s platnými zákony a uplatnění reklamace dle reklamačního řádu platného v době uzavření kupní smlouvy je pro kupujícího výhodnější a kupující s ním vysloví po poučení ze strany prodávajícího výslovný souhlas, který potvrdí svým podpisem.

V Prešove dňa 21.05.2019
Doprava se slevou 50% do celé České republiky. *Netýká se to předběžných objednávek, objednávek zadávaných přes obsluhu e-shopu a objednávek zadávaných přes prodejnu.